Jobbintervju

Sitter hemma nu,har precis kommit från grannen,de hade en datorstol dem inte skulle ha kvar.
Den var praktiskt taget helt ny så vi fick den,så vi slipper sitta på den vi har. Usch vad jag hatar den:)

Idag var det en sådan där riktigt jooobbig morgon,killen och jag var vakna till typ 6 på morgonen och sen hann vi sova i 3 timmar tills det var dags att gå upp.
Varför?
Jo för ja hade tid hos arbetsförmedlingen imorse och killen var snäll och skjutsade mig!
Alltå gud vad jag verkligen vill ha ett jobb.
Innan informationsträffen slutade så ringde min mobil men jag kunde inte svara så när det var slut så ringde jag upp nummret och jag kom till Media Markt:S
Undrade vad sjutton de ringde mig för men hon som svarade visste inte. Så det var de...
Gick sedan till UM och sen hem.

Passade på  att ringa igen och bad att få prata med personalchefen och sa varför jag ringde för och hon i telefon sa att chefen sökt mig, men var upptagen och skulle ringa mig.
Hon ringde iaf upp mig och frågade om jag var intresserad av ett jobb hos dem!!!!!!!!
Dock bara 19% så det var varannan helg och vissa lönehelger...Himla lite jobb och jag tror inte lönen är den bästa men fick iaf tid för att träffa henne imorgon kl 10.15 så vi får se hur det blir.
Inte helt hundra på det faktiskt,dock är jag himla glad att hon faktiskt ringde mig av alla personer:P
(Ja, jag inser att hon kanske ringt många fler,men liten mallig kan man väl få vara:P
Så önska mig lycka till så får vi se hur det blir!




Kommentarer
Postat av: Veronica

Lycka till :)

2009-02-24 @ 00:46:56
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0