Hemma

Idag har det varit en lugn dag, vaknade rätt så sent och sen hämtade mamma upp mig så jag kunde hjälpa henne på Återbruket och kasta massa skräp.
Åkte också till Willys och handlade lite kattmat o så..

Sen så satte jag mig och fixade en blogg till pappa:) Han har redan en på blogspot men tycker det är bättre med blogg.se
så jag håller i "hemlighet" på att göra en liten blogg..inte alls märkvärdig eller så men den ser helt okej ut!!

Har dock inte PS på denna här datorn då jag faktiskt är hemma idag(ovanligt) så får fixa det när jag kommer till killen imorn.
För idag ska jag faktiskt sova hemma för ovanlighetens skull.

Så snart blir det väl film med mamma eller nått sånt.

Igår kväll började jag också läsa Genom den trånga porten som jag skrev om i ett tidigare inlägg.
Jag köpte faktiskt den efter att jag köpt 2an,samma dag som jag tänkte läsa tvåan(spiraltrappan) så hittade jag denna bok.
Så då är det väl bättre att läsa 1an först va:P
Någon som läst dem böckerna???

Kommentarer
Postat av: Leia

Ja tack,, visst är han =)

2009-02-01 @ 22:17:15
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0