Händelserikt???

Som vanligt har man ingenting att göra idag,vaknade kl 10 och gick ut med hunden sen kröp jag tillbaka under täcket med älsklingen:D
Så nu har man iaf kommit upp och ätit frukost så nu sitter man här..utan något att göra....så himla trist liv man har:P
Igår så märkte jag att minnet inte precis är den bästa.
Kl 17.00 kom jag på att "Ojdå,jag har ju dans idag"
Smart va? Och dansen börjar kl 18.00 så det fanns inte en möjlighet att jag skulle hinna duscha byta om och sen ta bussen dit.
Mamma hade också glömt det så hon hade åkt till Gudfamiljen i Köping.
Det var ju jättebra haha.
Fick iaf veta att min gudsyster är i Köping nu, egentligen bor hon i Sunne så vi ses typ aldrig,men nu när hon väl är här så kanske man ska ta och hälsa på en sväng:)

Fast det blir inte idag,,men hade varit kul att göra något idag....
Jag måste ha världens minst händelserikaste liv....
Jag börjar blir sjukt rastlös ....
haha och ändå så sitter jag och skriver en blogg...Den måst vara sjuuuukt tråkig att läsa. hahaha
Åhhh vad jag längtar tills jag har ett jobb och man kan göra lite mer saker....

Någon mer som känner igen sig?

Kommentarer
Postat av: T

Tack ska du ha för tipset! Ska nu kolla upp det så att jag köper rätt också. :)

2009-02-03 @ 14:42:03
URL: http://tatianarojas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0