Grattis baby

Nu har man precis ätit frukost,havregrynsgröt ägg och Tahiti te.
Så himla gott,den har en smak av ananas vanilj!

Idag fyller också killen 20 år!
Grattis baby!
Så vi sitter och funderar på vad vi ska käka ikväll då vi kommer vara själva hemma,han e sugen på pizza men jag är sugen på något hemlagat, hmm svårt val.

Någon som har tips?




Vi bestämde oss för att käka pizza och kebab,tänkte dela på en kebab rulle och en pizza så man får lite av varje hehe:P
Gick och tränade för att sedan åka till Sippan och köpa mat...men självklart så blir vi hämtade från gymmet för sent(som vanligt) tänker dock inte säga vems fel det var.
Så jag är skitgrinig,verkligen förbannad för att vi inte hann köpa mat så när vi e hemma hos killen tar ja mina saker och går hem. När jag är förbannad så vill jag bara gå. Så då vet ni det om mig:P

Aja hann iaf käka en Capuccinoglass innan killen ringer och vi bestämer oss för att åka till MAxi 10 min innan dem stänger:P

Så köpte en färsk kyckling och pommes frites och lagar till det hemma.
Så det blev hemlagat ändå:)
Och dock inga sniglar:( Blev så himla stressigt och man var grinig så var inte såhimla bra dag o prova det på:)

Imorn blir det iaf utemat:D



Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej stumpan! Har skickat mail två ggr. Läste ditt mail och sände tillbaka :-) Kramar

2009-02-10 @ 19:39:01
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: shoebox

Hemlagat är alltid gott! Fast det är ju pizza också...:P



Nej, jag har inte sett Benjamin Button, men jag vill :) Den är värd att se alltså?

2009-02-10 @ 20:23:11
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Anonym

Svar: Ja , håller verkligen med ! Tycker det var synd att Marie var sist . Hon fick ju inte alls lika lång röstningstid som alla andra .. Skam . Riktig skam!

2009-02-11 @ 22:04:35
Postat av: Anonym

hej. du har bra blogg. men dålig med bilder=(?

2009-02-27 @ 00:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0