Home sweet home

Nu sitter jag hemma i vardagsrummet, nyss käkat stekt rostbiff med vitlöksyoghurt och stekt ägg. Sååå sjukt gott:)
Idag bestämde jag mig för att sova hemma för ovanlighetens skull,dock har det börjat bli lite vanligare faktiskt:)
Och ska jag vara ärlig så är det faktiskt skönt att kunna vara hemma o sova i sin egen säng och så är det trevligt att kunna äta mat med mamma på kvällen:)
Oftast får ju hon sitta själv hemma på kvällarna,stackare.
Så jag ska nog börja vara hemma lite oftare.

Igår så hörde jag av mig till pappas kompis som äger ett X antal företag osv här i Västerås och frågade om han hade något jobb, så imorse så ringde han upp och sa att han ska försöka fixa något.
Och jag hoppas veeerkligen på att han har något jobb att ge mig då jag verkligen behöver den.
 Inte alls roligt att sitta utan pengar liksom, enda jag har pengar till är min mobilräkning och gymmet, så ja,,ni förstår nog varför jag har ett så tråkigt liv:P
Så jag håller tummarna för att han kan fixa något!!

Just ja, jag fick läna killens bärbara dator så det är därför jag sitter i vardagsrummet nu. Haha för min datanörd till mamma har fastnat på andra datorn framför king.com.
Hahaha jag skulle aldrig ha visat henne den sidan:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0