Förbannad..MINST sagt

Ja,idag vet ja inte riktigt vad jag ska skriva,var hemma hos killen ett tag och sen tog vi en promenad till affären så killen kunna handla lite sen gick han hem till sig och jag till mig.
Hemma väntade ett packet ciabattabröd som skulle inte i ugnen så mamma och jag skar tomater,gurka,sallad och purjolök och fixade riktigt goda mackor med ost och skinka till också.
såååå sjukt gott:D
Välbehövligt då jag var riktigt hungrig.

Sen så har jag bara suttit och kollat på tv och så, skulle träna runt 20.30-21.00 men så blev det inte.....
Som vanligt...

Alltså jag förstår inte, hur kommer det sig att de flesta killarna är praktiskt taget beroende av sin mamma?
Alltså seriöst är det ingen av er som varit med om det???
Blir helt galen,jag hatar att komma i andrahand hela tiden,han sägar att man inte gör det men hallå det e ju fan klart att det är så. Det är ju inte första gången sådana saker händer så hallååååå!!!!
Detta stör mig så sjukt mycket verkligen, och visst jag har inte ett skit att göra med det men vafan,det inkräktar ju på mitt liv så..något måste jag väl ha och säga till om???

Är det ingen som varit med om detta? För man har ju hört massor om att killarna är såååå fästa vid sin mamma o blabla.
Någon måste ju hallå med mig eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0