1 på 100

Idag var det meningen att jag skulle till min kompis Sanna för att sminka henne o så.
Men mådde så dåligt när jag vaknade så orkade inte,hade sååån sjuk huvudvärk:s
Senare på dagen ringer min mamma och säger att Sanna och hennes mamma ska komma och fika hos oss så jag går hem.

Och så kommer jag fram till en liten tunnel som går nästan utanför vårt hus,och när jag går in i den så kom jag och tänka på vad som händer om det skulle komma en plogbil och ploga på vägen ovanför.
 Och hus stor är oddsen att det kommer en plogbil??
STÖRRE ÄN NI TROR, tacka fan för att det kommer en plogbil som plogar och det rasar massa snö på mig??
Liksom hallå, hur himla stor är den chansen? En på 100 och det måste ha varit justd en 100:e gången  jag gick under där..
haha snacka om att jag var förbannad och blöt när jag kom hem:P

Aja sanna och hennes mamma var iaf där när jag kom och vi käkade mat och fikade och så..
Inget speciellt,förutom att jag för första gången smakade kycklinghjärta,,,hmm,,smakade inte alls konstigt. Smakade typ inget alls.

När de gått så undrade mamma ifall vi skulle på bio så vi började  fundera på vilken film vi skulle se.
Syrran,hennes kille o min skulle med så vi var tvugna att anpassa oss för att syrran sett typ alla filmer vi ville se, så vi bestämde oss för Changeling.

Men efter lite bråk o skit,inget o diskutera om här,så ville inte syrran med.
Så det blev killen,mamma och jag som åkte ner för att se filmen kl 20.15.
När vi kommer fram kom ja på att vi inte behövde se denne filmen för nu var inte syrran med,så det blev den efterlängtade Benjamin Buttons otroliga liv.
 
Nyss kommit hem från bion så skriver mer imorgon.

Tänkte också berätta att jag är med i en tävling hos En prinsessas dagbok där man kan vinna massa smink!
Perfekt tävling för mig då:P
Priset är ett sminkpaket från makeupstore med diverse olika saker.
 Färger och nyanser bestämmer vinnaren helt själv.
 paketet kommer troligtvis att innehålla:
FOUNDATION
 ÖGONSKUGGA
 LÄPPSTIFT
 PUDER
CONCEALER
MASCARA


Kommentarer
Postat av: shoebox

Vad har du sett för bio då?

2009-02-09 @ 21:18:01
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0