Benjamin Buttons

Just ja,glömde skriva om filmen,"Curious Case of Benjamin Buttons".
Den var OTROLIG,älskade den.
Visst var det lite onaturligt men vilken känsla filmen har,dem har verkligen kunnat fånga upp varenda känsla i hela filmen.
Bra skådespelare,bra handling. Ja allt var bra!!!
Ni som inte har sett den GÅ OCH SE DEN!!!!
Ni kommer nog älska den,och ja,jag grät faktiskt på slutet,så känslofylld.
Och killen mobbade mig för det på bion, men när vi kommer hem berättar han att han också fick lite tårar...aww hur gulligt är inte det!
Så tjejer,vill ni se om er kille är känslomässig,pröva att gå och se Benjamin Buttons .

Jag har nu hittat min favoritfilm,ingen film är så bra gjord som denna.
Och med en stor popcorn och stor läsk att dela med älsklingen så blir den übermysig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0