Badkläder

Oj idag har ja glömt att uppdatera här:P
Imorse gick jag upp klockan 9(!) ovanligt för mig. Fixade mig lite då jag hade en jobbintervju imorse på Media markt för er som inte läst det!!
Så väcker jag killen så vi tar en promenad till mammas jobb så vi kan ta bilen och åka dit.
Var lite smått nervös,men vem är inte det för en jobbintervju.
Hon jag träffade var riktigt trevlig så behövde inte vara så nervös,hon ställde massa frågar och jag tyckte väl att det gick helt okej, nu i efterhand känner jag att ja kanske skulle svarat annorlunda på något men gjort är gjort:P
Dåligt tyckte jag iaf inte att det gick,så på måndag så hör hon av sig även fast jag inte skulle få jobbet vilket jag tycker är jättebra. Det värsta jag vet är att man skickar en ansökan och sen så får man aldrig svar tillbaka om platsen är tillsatt eller inte.
Det är RIKTIGT dålig stil tycker ja.

Aja åkte iaf till Catalog sen då jag var sugen på den där baddräkten jag skrev om tidigare,dock så var det riiiktigt utplockat o typ alla mina favoriter var borta:(
Men jag hittade den urläcker baddräckt som var vit med "grön/blå blommaktigt" mönster på. Ska ta en bild och visa sen,den är bara för snygg:)
Hittade också en jättefin silvrig bikiniöverdel som verkligen passade mig.

Dock så fanns det en negativ sak med detta, det var SVINDYRT!!!!!
Bikinin gick på 6 kr och baddräkten på 28(!)Rena rånet eller vad tycker ni?;)

Hahaha:)sjuka priser va,de har utförsäljning så allt är 70% rabatt på,handlar vanligtvis ALDRIG där men hallå man kan inte få för många badkläder.
Bara förra året köpte jag 1 baddräkt,3 bikiniöverdelar och 3 bikiniunderdelar...
Jag har en tendens att så fort jag ser snygga underkläder/badkläder till ett billigt pris så tar jag med mig en hel drös hem.
Vissa gillar skor,jag gillar underkläder/badkläder:)
Fråga mig inte varför men av någon anledning räknade jag hur många stringtrosor jag äger,36 stycken vart det!!!
Så det ligger väl en bra bit över 55 om man inkluderar alla underkläder:O
Hmm,dags att sätta stopp för detta eller?:)

Vad gillar ni för något?
Skor,underkläder,blusar,väskor eller något annat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0