Alla hjärtans dag

Ja,idag är det det alla hjärtans dag,dock inget jag märkt av.....
Var och kollade på killen systersons hockey "match" han är typ 6 år så mer träningsmatch så att säga:P
Såå himla gulligt med små minisar som åker runt på skridskor..det var sååå sött:D
Dock vill jag inte att min son ska spela hockey, haha orka stå ute i kylan i 1-2 timmar!!!
Nej men ändå,efter det så tog vi med honom och åkte och handlade på Maxi sen fick jag skjuts hem,köpte en liten chokladask till mamma.

Och hon var så söt så hon köpte en ny mascara till mig då min börjar ta slut:D
Har den inte här så vet inte vad den heter, men ska lägga ut bild sen.

Ja,alla hjärtans dag ja,,,,,som sagt.inget som känns av för mig, killen och jag är två helt olika personer, jag gillar Alla hjärtans dag och årsdagar och så..
Men för honom är det typ inget speciellt,så jag är väl tvungen att offra mig den här gången med....inge roligt precis men vafan ska man göra.......
Vi käkade hemmagjord pizza och så skulle vi käka sniglar,, men så vart det ju självklart inte utan killen mamma kastade dem så det blev inget för mig:S Men killen lovade att köpa nya till mig så...hatar bara att jag jämt är tvungen att skjuta upp det....Lite smått nyfiken e man ju allt:P

Hoppas ni andra får/har haft en trevlig dag med era nära och kära.
♥Vad ska ni hitta på???

Kommentarer
Postat av: a l v v s . b l o g g . s e

Hejsan!

Har du haft en bra helg?

2009-02-15 @ 13:04:51
URL: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0