Hälsningar från Halmstad

Sitter på Grand hotel nu:) Äntligen tillgång till en dator.
Det har varit en otrolig vecka, så himla mycket nya vänner och upplevelser och nya muskler man inte visste att man hade hahaha:)
Ska skriva om allt senare när jag kommer hem, hinner inte så mycket nu.

Saknar H så sjukt mycket:( 9 dagar kvar bara:D
Fått ett jävla munsår också..ser ut som att någon gett mig en fläskläpp,men det e nog bara enligt mig, de andra tänkte inte på det så haha!

Ska på här på Grand tills imorn bitti då vi mönstrar på igen. Skeppet e uthyrt 24 timmar så.
Fick höra att det ska bli spa här på hotellet så litemys ska vi ha!
Bytte rum också..ville inte bo m 2 av dem ja hamnade med,var tvungen o dela säng m en av dem så jag bytte rum till ett annat. Med folk jag trivs med.

Har tagit en del bilder från masttoppen men kameran dör efter typ 4 bilder för batterina håller inte. så får köpa nya.
Måste gå nu så. men får se om ja skriver nå mer

Kommentarer
Postat av: rebecka

Det låter underbart skönt att få vara borta lite :)

2009-08-04 @ 14:28:39
URL: http://rebeckahjerpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0