FUJIFILM fotobok

Tänkte passa på att tipsa om en jättebra sak som jag verkligen skulle vilja ha.
FUJIFILMs fotobok

Hur bra skulle det inte vara med en fotobok?Där du kan lägga in bilder på familj,vänner,djur eller varför inte en liten kokbok? . FUJIFILM har ett antal olika fotoböcker ,stora som små.
Jag skulle samla alla mina bilder från resan med Ostindiefararen i fotoboken, och mina modellbilder med H.Måste vara 100 gånger skönare att ha dem samlade i en FUJIFILMfotobok istället för att ha dem liggandes i hög någonstans,undangömda bland alla andra saker.


Lite info om vad en FUJIFILMfotobok egentligen är:

Det är som en helt vanlig bok fast med ett glansigare och tjockare papper än vad en vanlig bok har. Och där kan du ha dina egna bilder på varje uppslag. Du kan välja olika bakgrunder och färger vilket gör det enklare att matcha efter ditt eget tycke. Och det som jag tycker är bra är att man kan skriva sin egen text,då blir det ju verkligen en liten minnes bok.
Du får göra allt detta själv med hjälp av deras fotoboksprogram.
Du får själv välja storlek på FUJIFILMfotoboken och om du tycker det är för lite sidor kan du självklart lägga till fler.
Om du vill ha riktigt bra färg på bilderna så ska du välja att få bilderna framkallade på
äkta Fujicolor Crystal Achive fotopapper.

Visst låter det hur bra som helst? Gå in på FUJIFILM och beställ din fotobok där.Och börja samla dina minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0