Blåa fingrar

Nej nu måste ja skärpa mig,sämsta uppdateringen ju.
Idag var det iaf invigning i den nya lokalen så gick dit m syrran,hennes kille o morsan och fika. Träffade grannar också. Annars har ja inte gjort så mkt idag,letat efter mina katter då dem hoppade ut från fönstret de busfröna:P

Ska ner på marknaden idag m H,hans mamma,syster och systerson. Dock har jag av någon anledning lovat H att åka virvelvinden,fattar inte varför,hatar allt som har med karuseller och sånt o göra. Jag är 19 år,vilket betyder liiiite för gammal för sånt. Menmen.

Var ute o käka m H o hans mamma igår,kina. Skulle egentligen på After Workpremiären på BMB men blev o käka ist,tänkte först gå till BMB 18.30 och lyssna på Duojag o sen käka men H ville inte det... Ångrade mig grymt sen att vi inte gick dit...men gjort e gjort...så senare på kvällen blev det o spela ett nytt spel ja tagit hem..trevlig fredagkväll:P

E fortfarande blå om naglarna efter blåbärsplockningen,inte fräscht alls.
Ska fixa mig nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0