Vårigt

Nu var det åter helg då. Gjorde inget speciellt igår,blev bara ett kort benpass på gymmet.. 
Hmm roligt liv jag måste ha som gymmar en fredagskväll haha:D På dagen så var vi ute och lekte med hunden på lövudden igen..så himla mysigt med vårväder.
Hade ni för er igår då?

Har sovit helt underbart idag och vaknade på så bra humör! Riktigt mysigt faktiskt.
Mamma ringde också och undra om jag kunde följa med till återvinningen och hjälpa lite så klart jag göra det.
Så nu väntar jag på att hon ska komma och hämta mig,ska kolla om vi kan åka till Willys, de hade gryyymt goda Anjou päron där så vill veerkligen ha det idag med. Köpte två st igår och så en Ramlösa Jordgubb lime,guuud vad god den är alltså:D Smakar så sommrigt.
Killen köpte den nya Bonaqua Emotion Persika & Aloe Vera med vitamin E,gillade smaken på den,lite udda kanske men jättegod och riktigt små kolsyrebubblor.  Värt att prova!
Sen har ju Bonaqua också en annan ny sort Bonaqua Emotion Äpple med Kostfiber!
Någon som testat den?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur kan det vara kostfibrer i en dricka?:O

Jättesöt blogg , ha en trevlig kväll :)

2009-04-06 @ 19:37:57
URL: http://desscode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0