Vårig frukost=Smoothie i solen

God Morgon allesamman!!
Idag är jag verkligen på toppenhumör,kom hem från läkaren för 30 minuter sen,dock blev jag lite smågrinig där då han sa att han inte kunde hitta något fel...Hur fan kommer det sig då att ja får lock i örat och har varit snuvig länge o har svårt o andas m ena sidan av näsan? Är det fullkomligt normalt?F ick också ta ett blodprov för att utesluta allergi,, haha det var så roligt för när det är min tur att komma in till labbet så skrattar han som ska ta blodprovet när han ser att det är jag,och det räcker med att ja säger mitt personnummer så kommer han ihåg vilken av tvillingarna det är:P
Jag HATAR att ta blodprov i armvecket, seriöst ja blir alldeles varm o sprallig. Men så sa han att det kommer inte göra ont och till svar får han: Haha det är lugnt jag har börjat vänja mig. Åh vad han skrattade alltså haha:D Det är så att det bara är en person som tar blodproven och jag har varit där ett par gånger nu sista tiden!Så roligt att bli ihågkommen hos en läkare,eller ja...det beror ju på hur man ser det:P

Pratade med pappa lite i telefon sen ringde jag hans kompis men han hade inte tid och prata så han skulle ringa upp. Ska prata om jobb.

Och underbart väder är det idag också, så nu har jag precis kommit in från altanen där jag suttit i vårsolen och druckit en suuuper god smoothie:) Mumsigt det ser ut va? Och detta gav ju riktiga vårkänslor.

Smoothie
2½ dl yoghurt
ca 8-10 frysta björnbär
1 kiwi
1 msk Kellogs Allbran Plus

Detta hade jag i:

Sen beror det ju på hur "stark" björnbärssmak man vill ha då.
Så i den smoothien fick ja i mig vitaminer,kalcium och fiber. Mysigt:D

Kommentarer
Postat av: Veronica

Den där såg god ut.. har aldrig druckit en sån där. Kanske ska ta och göra det då :)

2009-04-03 @ 16:24:28
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0