Studentklänningar

Jag måste säga att jag önskar jag kunde få ta studenten en gång till. Och denna gång faktiskt njuta av den och ha kul...Skulle göra en hel del annorlunda..Speciellt när det gäller studentklänningen. Har hittat ett par grymt snygga på Stylebystars . Eftersom ja inte kommer ta studenten igen så kan jag iaf tipsa er andra som faktiskt ska ta studenten iår. Jag är grymst sugen på den sista, och KOLLA PRISET!! 149:- dock finns ju inte min storlek så:(  34 A kupa är nog LIITE litet för mig haha:P Gold Layer Dress var också himla fin.Får se om man kanske skaffar sig något sådant till sommaren när det blir 10 kg mindre Tanja av mig haha:P
De har många andra grymt snygga klänningar. Så passa på och kika in..





Min gymnasietid och student ska vi inte prata om idag utan det kan ja ta upp en annan gång..




Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SÖTNOS! ^_~ <3

2009-04-02 @ 12:14:14
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0