Svettigt cykelpass

Nu är jag hemma inatt igen...Ska upp tidigt imorn då jag har en läkartid kl 8.15(!) så enklare att sova hemma då..
Skulle till gymmet imorse kl 8 men blev inte av så vi gick dit kl 12 och cyklade 36 min för att vara exakt:P Jag var heelt slut alltså..usch va ja skäms för min kondis haha:) Sen blev det hem o ta en proteinsshake o macka innan vi skulle hämta killens mamma för hon skulle handla...

När vi släppt av henne så åkte vi ut med hunden och lekte på Lövudden samtidgt som vi satt, alla tre faktiskt, (killen,jag  och hunden) och smaskade på en Carte d'Or Vanilla Light.
När vi lekte där ute så var han ju tvungen att hoppa i bäcken som fanns där och leka med bollen och springa in i en brunn haha:) Har video på detta så ska försöka lägga ut det. Väl hemma så kollade vi på "Vad blir det för mat" med Per Morberg åhh vad gott alltså, han gjorde en egengjord chockladpudding med vanilj i och så grädde på toppenvispad med konjak..Lite sugen blev man ju:P
Sen så gick jag till plantagen där ja skulle möta mamma och min moster så åkte vi till kyrkogården.



Morgonträning: 36 minuter cykling
Frukost: 1 dl proteinpulver med 2 dl mjölk,1 bit knäckemacka med 1 ägg,1 kiwi
Lunch/Middag:2 Taco Tubs med sallad,majs,köttfärs,turkisk lättyoghurt och salsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0