Stockholms update

Hejsan!
Kunde inte blogga igår då jag inte hade tillgång till en dator.
Men det gjorde inte mig något, vi hade en så otroligt mysig dag igår:)
Bussturen gick bra,lite väl lång tid dock o sitta i en buss i 1 timme o 30 minuter. Vädret var så himla underbart,.trodde inte alls det skulle vara så fint med tanke på hur det var i söndags.
Väl framme så köper min moster oss en varsin Wild Cheese på Burger King medans vi väntar på min kusin. Kul att sitta på T centralen och kolla på folk. Det finns så himla konstiga människor alltså..Och så såg jag en gammal klasskompis till mig från högstadiet..eller ja,kompis och kompis..hon gick iaf i min klass:P

Jag var sugen på att gå runt lite inne i stan och kolla,och min kusin tyckte också det då vi kunde käka och sen sätta oss vid vattnet och ta en glass eller nått,men min moster ville veeerkligen till Kista Centrum.. Hallå KISTA!??! Aja det blev iaf så att vi ställde våra väskor i ett skåp på centralen sen tog vi tunnelbanan till Kista centrum, jag har varit där en gång innan för ca 3 år sen med mina mostrar o mamma.
Vi gick runt lite där o ja hittade ett par gryyymt snygga skor på Scorette, wow alltså ett par svarta högklackade skönheter:) Men dock hade jag bara 500 på kontot och dem gick på 699 så de fick stanna kvar i affären:(
Köpte iaf 2 snygga långblusar,1 till mig och en till min mamma. De var grymt söta alltså:) Ska lägga upp det här när jag kommer hem.
Sen satte vi oss och käkade på en persisk restaurang Saffran, jag käkade saffranskyckling på spett med ris,tzatziki och sallad. Såå galet gott alltså mums:)
Ser det inte gott ut?

Haha han ser ju ut och njuta av maten(?)


Sen fortsatte vi kolla på kläder och mina fötter var sååå trötta och gjorde så ont efter flera timmar så vi åkte o hämtade våra väskor och begav oss till Bagarmossen där kusinen bor för tillfället.
Handlade lite och sen gick vi hem och fixade mat som moster tagit med sig. Träffade kusinens rumskompis, han e göteborgare och guuud vad jag älskar hans dialekt, så grymt skön:)
Aja kusinen och jag satt och kollade på lite lägenheter till honom och WOW vi hittade grymt snygga lägenheter för låga priser så han ska kolla på de och se hur det blir.

Aja sen satte vi oss och kolla på film, Spirited Away,någon tecknad film som jag faktiskt sett när jag var myyycket yngre. Men bra var den, haha och kusinen var grymt trött så vi låg ihopkurrade och hade det så mysigt:) Gillar att vara med honom.
Blev också bjuden på fest den 29 maj,han är musikproducent så det är en del som ska spela och så. Hoppas jag kan komma då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0