Star

Idag så blev det inget jobb heller, ingen som hört av sig så.
Skönt det iaf så man får ta det lite lugnt haha:P Vaknade iaf runt 12 och så åkte H,hans mamma och ja ut och handlade lite. Köpte Pamela Andersons bok Star. Det var halva priset på bokrean på Ica Maxi så det var väl tur det, 19.50 gick boken på!
Någon som läst den? Verkar iaf vara en bra bok så får se,ska nog läsa lite ur den redan ikväll eller imorn får se.

När vi kom hem från affären så hjälpte jag H´s mamma att tvätta bord och stolar ute och så fixade vi deras framsida,kratta och rensa lite nu till våren.
Måste göra det hemma hos mig också,hjälpa mamma så hon blir lite glad:P

Sen så gick vi in och H och jag började laga mat, potatisgratäng med kycklingfilé och coleslaw sallad med egengjord majonäs. H har blivit gryym på o laga mat så jag behöver väl inte säga att jag är såå mätt och belåten nu, mumsigt var det verkligen.

Smsade jobbet och kolla när ja skulle jobba så imorn börjar jag 11.30.. Dock kommer det blir drygt då bussen inte stannar så himla nära utan ca ½ km ifrån jobbet...åhhhh men men,sånt är livet.
Mamma är i köping så hon kan inte skjutsa mig heller...trist nog.

Aja ska sätta mig och spela lite och fixa lite andra privata saker:P

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0