Sommarvärme

Nu är ja tillbaka hemma hos killen,var som sagt en sväng på återbruken och sen åkte vi till Willys så jag fick mina efterlängtade päron:)
Köpte också ett packet dextrosol,ger mig massa minnen från handbollstiden..mysigt!
Var en sväng till min morbror som bjöd på lunch så vi åkte och handlade först sen kom vi tillbaka till restaurangen och käka. Blev nudlar och sallad och 1 vårrulle,måste ju tänka på vad man stoppar i sig.. Dock såg pizzorna på buffen ooootoligt lockande ut hehe:)
Pratade med honom om äggvita också så han ska beställa ett par lite till killen,finns inte att köpa i affärer så.

Ska iväg och träna snart sen ska jag hem o ta det lugnt och fixa mig. Ska ut och käka ikväll tror ja,,vi får se.

HUR UNDERBART ÄR INTE VÄDRET!! Det är ju så galet varmt ute,nästan så ja får lust att sätta på mig bikinin och dra ner till stranden hahaha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0