Släppa taget om min baby

Som jag sa tidigare var jag på Hälla en sväng m mamma och hennes kompis, provade lite kläder på H&M,hittade en grymt snygg skjorta,,dock var det lite för genomskinlig.Lite tråkigt då jag var sugen på den..

Aja sen så kom vi iaf hem o jag käka en lätt lunch sen la jag mig en stund o vila, var gryyymt trött.

När jag skulle upp och ta ett bad så kommer mamma upp och säger att det kommer några som ska kolla på katterna..Mammas kompis hade tipsat dem om våra sötnosar för deras katt blev attackerad av en hund igår o dog vid lunchtid idag...Så dem ville verkligen ha en katt så fort som möjligt..

Lite ledsamt är det ju att folk ska komma och kolla på dem men bättre för mammas allergi.
Det var iaf en tjej 1 år yngre än mig och hennes mamma som kom..Otroligt mysiga personer och min katt Dallas är en enmansperson så hon har alltid hållt sig till mig,men idag gick och fram o kela med tjejen.Så det var riktigt kul att se att hon gillade henne. De funderar på att ta båda för det är schysstare mot dem men dem skulle komma tillbaka med den andra dottern så hon kunde se dem imorn. Dock sa jag åt mamma att de inte får ta med dem imorn för jag e ju i Stockholm. Men på tisdag kväll kanske vi e kattlösa:( Usch vill inte ens tänka på att min älskade Dallas ska flytta:( Älskar ju min baby så galet mycket:( Men de bor ca 15 min härifrån så de sa att vi kan komma förbi och vi kan hålla kontakt via mailen... Vissa tycker säkert jag e skitlöjlig men hon e verkligen som min lilla baby,jobbigt att släppa taget efter 4 år....Inte riktigt något man är beredd på...Och detta gäller inte bara katten...annat är över efter 4 år......


Dagen outfit:                                                                               
Superdålig bild jag vet,min kamera suger verkligen.           

Dagens smink:


Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni gjort slut?

2009-04-05 @ 21:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0