Röda korset

Nu har ja precis kommit in från trädgården,har hjälpt mamma och kratta och fixa nu inför våren så det blir lite fint iaf:)
Har försökt ta bort 1 ormbuske men den sitter ju som smäk med alla jävla rötter!!
Har iaf försökt döda den med lite klorin och salt så får se vad som händer om ca 1 vecka...

Jobbade idag kl 11, gick hem runt halv elva för att få skjuts av mamma och passade på att byta till andra kläder då det var kokhett ute,så det blev tunika och tights ist för jeansen.

Mamma och hennes vänner kom ut en sväng och fikade och i samma veva kom min pappa och min "mormor" och "morfar". Trevligt att alla var där men dock satt ena gruppen ute o andra inne...haha mamma och pappa alltså....löjliga människor..
Aja fick sluta redan kl 13.30 idag då det inte var mycket folk så satt och pratade m mormor,morfar och pappa i ca 1½ timme.
Var kul att få prata med mormor lite,prata om utbildning,jobb,framtid,träning..ja allt!
Sen fick jag skjuts hem av dem.

Kom också på att imorn så ska jag på Informationsmöte hos Röda Korset. Ska kolla upp vad det är,vill gärna bli volontär för dem så ska se hur det blir imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0