Redhead

ÄNTLIGEN får jag väl säga, efter flera veckors lovande från H´s sida så har han färgat mitt hår....Väntat så sjukt länge på det så det e fan en lättnad att jag nu sitter med färgen i håret!!
Koppar mahogny är det,får se hur det blir. Mamma hade den här färgen liggandes hemma så kunde lika gärna ta den för den har ju en röd nyans. Så tills vidare får jag gå med det här men sen blir det att satsa på en mycket klarare röd. Im going to be a red head!
Lite komiskt faktiskt då jag gjorde ett test som visade att jag var en "redhead":)

Aja ska sätta mig och spela lite tills det är dags att skölja ur färgen.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du måste visa sen hur det blev :)

2009-04-22 @ 22:20:06
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0