Prov idag

Idag blev det inget jobb då jag hade prov i Organisation och Ledarskap. Jag satt uppe igår natt och pluggade lite bara för att sedan upptäcka att mina uppgifter 2 som jag gjorde var borta från datorn!!!
Så jag hade bara uppgifter 1 kvar så jag pluggade på det och så läste ja lite i boken om saker jag trodde var viktiga haha:P

Så imorse när jag vakna läste jag på lite extra och tog med mig datorn på bussen och plugga lite där.
Väl där så ser jag att det bara är 9 frågor på HELA kursen(!),helt galet alltså:P
6 för G och så 3 för VG-MVG, så jag svarade på all rätt så ingående och det känns som att det gick riktigt bra.. men ska inte hoppas för mycket.

Efter det så hämtade H upp mig och så åkte vi och köpte lite kött till lunch så det blev 3 sjömansbiffar med bulgur och 1 thekaka. Grymt gott!
Sedan så kollade vi lite på tv och allmänt tog det lugnt tills vi skulle gå och träna. Blev ett benpass. Riktigt bra tyckte jag iaf att det gick, klarade lite fler reps på 40 kg benpress än jag brukar!

Frukost: 1 ägg(hade bråttom)
Lunch:3 sjömansbiffar,1 dl bulgur,1 thekaka
Träning:Benpass
Knäböj i smith
7,5kg*8, 7,5kg*8, 10kg*8 (stång ej medräknad i vikt)
Benpress
30kg*10, 30kg*10, 35kg*12, 40kg*12
Liggande lårcurl-
10kg*6, 15kg*8, 15kg*8 (ont i knät så svårt att belasta mer)
Middag: 1 burk tonfisk,1 thekaka,en bit gurka
Kvällsmål:1 kiwi
Ska ta och kika lite på 2½ män sen sova.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0