Promenad m vovven

God morgon!
Har precis ätit frukost,blev 1 dl havregryn m 2 dl mjölk och 1 ägg. Mätt som bara den alltså...
Vaknade rätt så sent som ni kanske ser, och det var min tur att ta hunden så tog en liten promenad med honom,Skönt väder var det iaf. Inte för varmt och inte riktigt för kallt.Solen sken iaf så varför ska man klaga?

Jobbet hörde inte av sig igår så blir inget idag, får hoppas iaf det blir något i veckan, behöver pengarna grymt mycket. Just nu är det mycket på helgerna bara, men fram mot sommarn då det blir varmare så blir det mer folk på vardagar vilket betyder mer jobb för mig! Wie:)

Nu ska jag iaf sätta mig och kika runt lite.

Kolla in denna sida för er som är lite mer vågade:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0