Övning

Vet att ja varit skitdålig på att uppdatera men har inte ått bra och inte riktigt haft lust att skriva.

Men igår åkte jag iaf ner på stan,skulle först sätta in pengar  på kontot så åkte ner ca i timme tidigare, det roliga var bara att ja hade glömt plånboken i Hs bil och hans mamma hade den till jobbet på Hökåsen,så där var jag, 1½ timme för tidig nere på stan...så strosade runt och sen satte jag mig och fika på Café Gränden, blev en Frappe Special(Kall kaffedrink med chokladsås och Irishcreamsmak. Såå himla gott:)

Sen så kl 18.30 tog jag mig ner till Arosgården där jag skulle träffa Förstahjälpen gruppen och att få utbildning i hur radion funkar och hur man ska prata. Så det var riktigt kul faktiskt:) Fick delas in i gruppen och sprida ut och och ropa olika saker till varandra:)
Åkte iaf hem sen och käka sen blev det träning,kom hem kl 01.00 efter träningen då H var tvungen att träna så jävla sent:P

Annars var det inte så mkt som hände igår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0