Orkar inte bry mig nu

Imorse var jag tvungen att gå hem och hämta mina träningskläder då jag glömt dem hemma och sket i att gå till gymmet med hacke. Gick hem och bytte om sen gick jag själv till gymmet och han hade precis gått så jag tränade själv..Var riktigt skönt faktiskt,gick i 12 minuter sedan cyklade jag i  12 minuter innan jag tog en rask promenad hem och hoppade i ett kallt bad.. Åhh så grymt skönt det var,mina ben var helt slut när jag kom hem så ett bad behövdes.

Så nu har jag precis käkat frukost, en frukosttallrik men 1 sharon,några vindruvor och 1 päron. Kände för en lätt frukost så.

Nu ska jag fixa mig sen ska jag följa med mamma och hennes kompis till Hälla,de ska till Ikea så vi kan passa på och kolla på kläder på H&M och så sen..

Lär inte gå hem till Hacke något mer idag....Orkar bara inte det...Bara så jävla trött på jämt hålla på alltså...
Aja får se hur allt löser sig iaf....OM det ens löser sig..men det har ja inte lust att bry mig om just nu,ska ta vara på tiden jag har själv så att säga..Imorn blir det iaf Stockholm.
Ska träffa min kära kusin ,ska bli sååå mysigt!!!!

1½ koffeintablett innan träning
Morgonträning: 12 min promenad,6 km/h, 12 min cykling 12km/h
Frukost: 1 sharon,vindruvor,1 päron

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Shit va duktig du är som håller koll så bra på träning och mat. Jag är kass på det...

2009-04-08 @ 11:22:52
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0