Lördagsbastu

Åhh äntligen hemma igen, har så himla ont i fötterna.
Vi åkte ju ner på stan och kollade på lite kläder och så...hittade inget speciellt.iaf inget man hade råd med haha:P
Kollade på en skjorta till H men han e ju så kräsen den killen:P Så vi kom hem tomhänta..Men mätta och belåtna,blev en liten lunch på Grekiska Kolgrillsbaren, sovlaki med ris.

Aja skulle till After Worken kl 5 men nu ringde H och sa att det blir halv 6..aja mer tid till o fixa mig iaf:P
Hörde att en kompis också ska dit så jag hoppas vi ses där nere:)

Mamma åkte precis iväg med packade väskor, så nu har jag hela huset för mig själv tills på måndag!!
Party någon??
Nä men det blir iaf och sätta igång bastun imorgonkväll och ta det lite lugnt med H, någon mer som vill komma???;)

Aja ska ta och fixa mig lite,,mitt hår lär ta ett tag om det ska bli som jag vill..om det ens blir i närheten som jag vill:P
Får se.

Hoppas ni får en trevligt fredagkväll!
Akta er för baksmällan imorn:P


After Worken var trevlig,mycket folk och många man kände:) Gick sen vid 10 taget och åkte till Hs syster, dock stannade inte H kvar..Men men det var trevligt där också,drack vin och prata lite.
Ska ta och sova nu! Får se hur man mår imorn:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åå jag var hemma i helgen och var helt sugen på bmb i fredags men ingen villeee..fan då:p vare kul? puss

2009-04-27 @ 20:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0