Laga mat

Sitter och väntar på att H ska komma hem igen,han åkte iväg en sväng för att skjutsa sin pappa medans jag förberedde maten.

Idag så jobbade jag 11.30-17, inte så himla mycket folk så det var rätt skönt.
Sofia jobbade även där,ägarens dotter.I 1an på gymnasiet gick jag i samma klass som henne men visste inte då att hon var hans dotter. Sen 1 år senare i 2an se berättar min syster att hon är syster med Peter som är hans son och då fattar ja helt plötligt:P
Men det var kul att hon var där, kunde stå och snacka och så...
Satt och fikade en stund på morgonen sedan blev det lunch, kycklingsallad m baguette och dressing. Så grymt gott jag var galet hungrig!
Var lite mer folk efter min lunch så fick springa runt o plocka och ha mig:P
Sen blev det tomt så jag och de andra satte oss och fikade, blev chockladpudding som Sofia gjort tidigare, med mjukglass till! Mumsigt!

Pappa kom in en sväng innan vi stängde för att träffa mig,så vi har börjat träffats en hel del nu sen jag började jobba där:)

Just ja, jag höll på och fixa maten:P haha:) H och jag var och handlade rostbiff,nötlever och ciabatta så vi ska steka det och så ska han göra sin Coleslaw sallad också. Ska nog bli rätt gott:)

Oj nu kom han in så måste sticka..
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0