Kondition

Nu ska vi sticka iväg på ett konditonspass men skriver lite senare:)
Ska ta och färga håret sen när man kommer hem


Har inte hunnit upptadera efter träningen men gör det en snabbis nu.
Satt på cykeln i 52 minuter för att vara exakt idag. Så sjuukt jobbigt i slutet så ja visste inte vart jag skulle ta vägen.
I början gick det hur bra som helst då jag bunkrade upp med 3 st Body tidningar men när dem var lästa så började jag faktiskt tänka på att jag satt på cykeln hahaha:) jag är en sån där som inte klarar av att tänka på att jag cyklar eller går för då håller jag bara koll på minutrarna så det är grymt jobbigt..
H cyklade iaf bredvid mig och pushade mig,, och trots att jag blir grinig ibland på honom för det så är jag tacksam:)
Har dock problem med knät så ibland gjorde det sååå ont.

Efter dem där 52 minuterna och 490 kalorierna var ja helt körd men han insistera på att jag skulle köra lite knäböj för att träna då,har lite problem med att få det rätt så jag skulle köra utan stång och så och träna balansen...Jag kan säga såhär..vi kom fram till att jag har gaaalet dålig balans i knäböj,,troligtvis pga svaga magmuskler(ja det tar i magen). haha det måste sett roligt ut då jag föll baklänges ett X antal gånger,,hahaha:D
Körde ca 20-30 st för o lära mig så förstå att mina ben var slut,, och inte nog med det fick jag köra lite raka marklyft i smithen så AOUUCH vad ont i benen jag hade, var helt slut,kändes som att jag gick på moln haha:)

Efter gymmet tog vi iaf en promenad till Ica för o köpa mjölk och passade på att köpa Lammstek då de hade 1 paket för 50 kr så H och jag delade på ett och så gick vi hem och lyxade till det med lamm och bulgur till lunch!
GRYMT GOTT!!! Han är en gud på att steka kött...WOW!

Mamma hämtade mig iaf sen och så åkte vi och handlade och jag passade på att köpa hipstertrosor då det är grymt mycket skönare att träna i dem än spets eller vad säger ni?:P Köpte också ett par skor..50 kr!! Hur billigt som helst,kanske inte världens snyggaste men skulle ni se skorna jag går i nu så skulle ni förstå mig:P
Så dessa kommer jag ha som lite smått slit o slängskor tills jag hittar ett par bättre.
Men seriöst vem tackar nej till skor för 50 kr:P


Tänkte också tipsa om en bra sida,,som jag tycker iaf! Vissa av er lär tycka detta e sjukt men jag vill gärna tipsa om den så.
Klicka INTE här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0