Kärlek i en skoaffär

TISDAG
Hade möte hos arbetsförmedlingen kl 13.15 så gick hem och fixade mig och skulle ta bussen.
Jag kände att ja hade tid på mig så jag kunde lika gärna ta 11 enkronor ist för en tia och en krona...
När jag väl kommer ut på min parkering ser jag bussen komma och får panik eftersom man inte kan köpa biljett vid min hållplats av någon idiotisk anledning så får springa skiten ur mig enda till den andra busshållsplatsen, (jag det e en jävla bit om man ska springa när det är kokhett ute)
Bussen hinner lite före mig och jag är helt död men ja hinner fram till automaten och självklart kommer ja då på att ja bara har enkronor:P Men snäll som busschauförren är så stannar han. Men jag var riktigt förbannad då detta är andra gången på 2 dagar jag är tvungen o springa för att de inte vill sätta en automat hos mig.

Aja var iaf på mötet som var supertråkigt och blablabla:P Sen efter det gick jag till banken och fixade lite och så kollade jag runt lite på stan innan H kom då vi skulle fika.
Ja hittade världens underbaraste skor,var verkligen kärlek vid första ögonkastet(!) och ville inte lämna affären utan dem. Men självklart hade jag ju inget val då ja inte hade nå pengar. Men ska lägga upp en bild sen.

H kommer iaf ner på stan m bilen och så väl i bilen så vet ingen av oss vart vi ska fika och självklart kan han aldrig bestämma,han tänker nog inte ens på vart det finns fik... aja skitsamma.. Åkte iaf ner till hamnen och hämtade mig lön så lite rikare e man iaf:) Åkte förbi lidl och köpte iskaffe till oss. Mums!

Sen blev det bara att ta det lugnt hemma, ingen träning heller...
Blir träning idag ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0