Hem ljuva hem

Hem ljuva hem!
Kom hem för ca 2 ½ timme sen men har inte orkat skriva något försen nu.
Gjorde inget speciellt idag faktiskt, åkte bara runt till olika musikaffärer för kusinen skulle ha något till sin studio.
Dock gick han helt felen gång så vi fick gå en hel del:P
Men tillslut hittade vi iaf affären på rådmansgatan så han köpte det han skulle och där inne hittade jag också Johan Palm faktiskt,, hehe inte för att jag gillar honom men tog ett litet kort ändå:P
Sen så skulle vi gå till centralen o vänta på våran buss för min moster orkade inte gå runt...kul för mig eller hur..eller inte,Ville ju gå runt i lite affärer..aja ändå när vi är påväg så hör vi en smäll o när jag vänder mig om ser jag en bil volta runt i luften och med vääärldens brak landa på taket...Blev helt chockad men skyndar mig fram med kameran(självklart) och knäpper lite bilder...Det satt en kille i bilen men han klarade sig och kröp ut oskadd...Men WOW vilken krock kan jag ju säga...
Han hade kört upp på rampen på en flyttbil som stog och lastade ur grejen och i och med det flygit runt..dock måste han kommit en jävla fart för annars flyger man inte så...

Aja vi fortsatte iaf vår promenad mot centralen och vädret var ju så himla fint så det var riktigt skönt.
Väl där så ville min moster äta så vi gick till en liten restaurang i T-Centralen, Sala Thai och käkade. Var grymt sugen på sushi men moster skulle bjuda så ville inte att d skulle vara för dyrt så det blev Biff thai m basilika.Gott iaf!
Sen så sa vi hej då till min kusin:( och satte oss och väntade på bussen...Gick grymt fort hem med bussen faktiskt,, så det var ju iaf skönt....Ska ta och lägga mig snart så..

Här e iaf ite bilder från stockholm:
Jag och min kära kusin

En fin kanin på T-Centralen,tar jag gärna med hem:D


Lunchen på Sala Thai


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

hihi hoppas du har en bra påsk :) vad gör du denna onsdag ? ;>

2009-04-08 @ 13:02:22
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Elena

Dagens fråga: Vad är det värsta med sommaren? =)

2009-04-08 @ 13:44:18
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Leia

Hemma är alltid bäst.

Kram

2009-04-08 @ 19:25:31
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0