Godmorgon mms

God morgon får jag väl säga, 2 timmar försent:P
Vaknade klockan halv tio och såg att jag fått ett MMS från pappa kl 07.15 imorse haha:D
Skickade ett tillbaka och sa godmorgon! Syrran ringde också och var ledsen över en sak..hon är i Idre med killens familj och enligt henne är det inte riktigt en höjdare...men men, thats life.

Nu sitter jag och snackar lite med Kajsa på msn,fick höra att en person i riksdagen vill att 14 åringar inte ska få P-piller utskrivna,, herregud säger jag bara. Vi lever i ett översexuellt samhälle där sex är en del av praktiskt taget allas vardag..Detta skulle precis som Kajsa sa resultera i fler mindreåriga aborter..är det bättre  eller?
Nej nu får man skärpa sig lite.

Ska ta och fixa frukost snart..men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0