Glad (stresssig) påsk

Idag blir det påskmiddag hos H´s syster kl 5, och innan det ska jag hinna
1. Köpa klänning på H&M
2. Färga håret
3.Duscha
4.Föna,platta/locka håret
5.Sminka mig.
6.Klä på mig

Så detta kommer blir några stressiga timmar. Ska färga håret i Mahognybrunt(stavning?) det är enda färgen jag har hemma så ska ta det sen får jag gå på rödare nästa gång.
Har precis färgat H´s mammas hår och hjälpt till med ett par kilo(?) köttbullar till kvällen.
Så snart ska jag ner på stan o köpa min efterlängtade klänning sen blir det fest:P
Och så ska ja vara på jobbet 10 imorgon..hmm bakisdag??men äsch det ska nog funka.

Hoppas ni alla har en trevlig påsk!

GLAD PÅSK!


Som jag förstod så hann jag knappt göra något på "listan" ovan.  Jag hann iaf köpa en klänning på HM dock inte den som jag skulle ha från början..gillade den inte när jag väl prövade den igen så tog en annan som jag är såååå nöjd över.
Men när vi köpt klänningen kom ja på att ja måste köpa en dricka så skyndade till Maxi sen hem till mig och hämta grejer och sen till H igen. Hann inte färga håret vilket betyder att jag inte behövde föna,hann inte locka det och platta det hann jag göra i 5 min innan jag skulle sminka mig,klä på mig och dra.. Jag var såå grinig när vi gick hemifrån  då H har lovat mig i ett X antal dagar att han ska färga mitt hår....Menmen, väl hos Camilla så vart det god mat och dricka. Så en nöjd kväll blev det iaf.
Nu ska H och jag mysa lite ...
Får kolla på lite bilder medans:
Det där e nya klänningen jag köpte:)

Blev en del ostbågar också MUMS!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0