Första dagen på jobbet

Nyss hemkommen från första dagen på jobbet.. åhhh herregud jag är helt slutkörd och mina ben/fötter värker:S
Men kul var det ju ,ibland iaf:P Det som var jobbigt var ju att man inte får se på kassan hur mycket kunden ska ha tillbaka utan det ska jag räkna ut i huvet. Jag och huvudräkning = BIG NO NO! haha så jag passade på och skaffa mig en bästis. Herr Miniräknare,honom kan man lita på haha:D
Och så ska vi inte ens prata om hur mina mjukglassar ser ut...ojojoj det måste jag träna på kan jag lugnt säga...men syrrans e inte bättre dem haha:)
Syrran drog iaf kl 13 (svikare:P) och jag stannade till kl 17.00 då jag fick skjuts hem av en kille som jobbar där. Skönt o slippa ta bussen iaf.

Just ja, en roliga sak var ju att man träffade massor man kände. Och så helt plötsligt kliver två kompisar in, Daniel och Daniel åhh vad glad jag blev:D Länge sen man träffade dem ju! Så Daniel R har lovat o komma förbi oftare hahaha:P
Och så träffade jag "mormor" och "morfar" och pappa och bengt och massa till!
Nu ska vi käka en liten påskmiddag m syrran,hennes kille o mamma o hennes kompis. H kommer inte men det var rätt väntat ändå....
Skriver mera om gårdagen och idag lite senare när ja faktiskt orkar gå:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0