Failed redhead

Nu är det en hemmakväll för mig, så mamma lagade lite mat,kycklingfile och ris och så satt vi och kollade på tv.Mysigt:)

Just ja, håret......det blev ju färgat och H var duktig på att färga denna gång men jag är inge nöjd över färgen då det bara lagt sig på överdelen av håret och alltså inte på topparna. Så det är grymt tråkigt,har iaf en ljus kopparnyans i håret.
Men ja ska fanemej bli rödhårig. Ska försöka köpa en ljusblond färg bara för att göra håret liiite ljusare, dock inte bleka det, och sen så blir det nog enklare att få fram den röda färgen. Men i värsta väääärsta fall kommer ja nog få avfärga det....Hoppas verkligen inte det:(

Just fan. Min mamma ÄGER haha:D Igår så var vi ute och handlade och vi ser en otroligt galet underbarm,perfekt  kolsvart Hummer med tonade rutor och WOW den var bara helt otrolig. Vi körde iaf iväg från den men sen vid en korsning och rödljus kom han upp bakom oss,sjukt nära våran bil. Så mamma blir smått irriterad och gasar på när det blir grön och vi hör hur Hummern gasar på som in i helvete så morsan gasar också på,och självklart ligger han i fel fil bredvid oss så han måste sakta ner och åka in bakom oss och fyfan alltså hahaha:D Morsan blinkar åt honom och han blinkar med alla sina ljus tillbaka,sen så ser man två riktigt sliskiga(sådana med hela burken vax i håret) glo på oss skitgriniga:)
Min mamma ÄGER som sagt!!!!

Ska träffa pappa på stan någongång imorn sen hämta biljetterna jag fick till premiären av  State of Play, liten smygpremiär jag och H ska gå på på måndag. Sen på kvällen ska jag till  Röda korset. Blev inget i Tisdags då ja som sagt inte mådde nå vidare bra.

Aja ska sova snart.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0