Faderskänsla

Idag har varit en riktig jävla pissdag om jag får uttrycka mig så....och mitt självförtroende har sjunkit rejäält verkligen....
Kul att få ett sånt samtal liksom....Aja  jag orkar inte berätta nu vad det är för jag mår fortfarande inte så bra över det men det kommer.

Fanns dock 1 positiv sak idag, och det var något min pappa sa..Några av er vet att min pappa inte alltid varit en pappa för mig så att säga. Sen mamma och han skilde sig för ca 2 år sen så har vi inte haft mycket kontakt,träffats någon/några gånger i månaden , pratade i tel någon gång då och då och man har inte riktigt känt den där faderskänslan...
Men idag så sa han något som verkligen värmde och gjorde mig så jävla glad.
Jag ringde och var ledsen och så tröstade han mig och så var det inget mer med det, men så ringde han igen lite senare och så sa han att om ja har några bekymmer och mår dåligt eller nått så kan jag prata med honom,få tips,snacka skit,,ja vad som helst.
Ni kanske inte tycker det är en "big deal" men för mig är det de,för det var en av de få gånger ja fick en riktig faderskänsla från honom. Och gud vad det värmde! Älskar verkligen min pappa och han har verkligen ändrats sista tiden. Så det gjorde iaf min dag lite bättre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0