Extrajobb

Vädret är riktigt fint idag, lite småkyligt känner jag dock nu för balkongen är öppen.
Haha kusinen köpte ett snyggt linne till sin tjej igår så nu står han och pratar m henne i telefon och retar henne haha:)
Bättre kusin kan man inte ha, han e bäst på alla sett o vis:)

Aja snart ska vi iväg in till stan, (hoppas jag) så får se om jag kanske hinner kolla i lite affärer då, Och kanske ta en glass, är himla sugen nu när det är så soligt ute.

Just ja:D Igår morse när jag höll på och fixa mig innan jag skulle till Västerås Central så prövade jag mina svarta shorts som var för små, och gissa vad?? JAG KOM I DEM! jag är så himla glad alltså:) Så den ska användas flitigt nu:P
Och så är det ju så snyggt med min nya blus till:) Tyvärr så har jag bara mina svarta stövlar med mig så får ha på mig dem idag med.
Skriver mera sen, ska nog börja fixa mig nu så jag slipper stressa.
Pappa ringde idag och sa att han hittat ett extrajobb så jag ska åka ner dit imorn och kolla. På ett fik som vi jämt var på när vi var små och vi känner ju han som äger det så det ska nog bli bra:)

Hade så underbart och jag hoppas ingen läser detta just nu, ni måste ju vara ute i detta fina väder:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0