En heldag på stan

Ska iväg och träna nu men berättar om dagen sen


00.30
Hemma från träningen,,,ja jag vet att klockan är halv ett:P
Men H går jämt och tränar så jävla sent,,usch..
Aja idag så var jag och träffade pappa nere på stan med min syrra o hennes kille.
Satte oss och käkade lunch på Sambal Oelek,vilket vi gör nästan varje gång vi ses:) Blev tre små rätter bara..eller ja,, bara och bara:P
Sen så åkte syrran och killen hem så då satt pappa och jag kvar och pratade om lite saker och hade det jättemysigt:)
Blivit så mycket enklare att prata med honom på sista tiden:)

Träffade sedan mamma nere på stan och kikade på kläder, hittade en jättefin tröja som jag köpte och så en underbart snygg och skön Balconette BH från Ella M, WOW det är en grym skillnad på kvaliteten på Ella M och Lindex egna BH:n. Ska lägga upp en bild senare och visa. Hade jag haft pengar hade jag bara köpt Ella M underkläder:)
Köpte samma som mamma har fast i svart då jag älskar modellen på den, och den "lyfter" ju brösten så snyggt:)
Så den kan jag lätt rekommendera.

Efter shoppningen så gick vi till Röda korset,mamma skulle bara vänta med mig men det visade sig bli något helt annat:)
Informationsmötet var för första hjälpen utbildning och då får man en utbildning inom det och sedan så kunde man anmäla sig som frivillig för att sedan efter utbildningen gå som praktikant med andra första hjälpare.
Och självjklart anmälde jag mig,vilken upplevelse,vilken merit liksom. Ser verkligen fram emot utbildningen och praktiken nu.. Och gissa vad? Mamma ska börja med mig:D Himla kul för då får vi mer tid med varandra:) Så det var ju bara bra att jag släpade med henne dit:)

27 april är första utbildningsdagen,alltså nu på måndag:) Wiee!

Så nu har jag sååå ont i mina fötter,första gången på hela dagen ja kan ta det lugnt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0