dag 2 på jobbet

Åh äntligen hemkommen från andra dagen på jobbet! Mina ben värker och jag är såååå hungrig.
Fick inge lunch på jobbet idag...undra varför??Fick iaf 1 mjukglass så det var väl iaf något..en bortskämd liten unge blev sur för att det var typ 1 millimenters chockladrippel blandad i päronrippeln på glassen så bättre o käka upp den än kasta.
Aja det var ju inte bästa dagen idag då jag var vääldigt förbannad på en person största delen av dagen.

Menmen,inget o göra åt nu. Blir nog inge jobb imorn då jag har prov i Organisation Och ledarskap kl 13.Hoppas det går bra.Har knappt pluggat något..åhh det måste jag göra idag.

Nu ska jag ta och kolla om det finns nå litet o käka innan jag går hem till H och käkar taco.
Lät katterna vara ute i sele ett tag igår när d ändå var såpass fint väder.
Är dem inte fina?
Min älskade Dallas
(av någon anledning är hon grymt rädd för kameran när hon är utomhus så detta var enda bilden jag fick på henne.)


Snickers,läskiga ögon!


Ps. Har ännu inte hunnit färga håret. H skulle göra det igår men eftersom jag ville tvätta det innan så hann vi inte. Så hoppas jag får det gjort idag.

Kommentarer
Postat av: Petra

Har ju glömt att säga Grattis till jobbet!!!

Hoppas att påsken varit bra och lycka till på provet i morgon. Jag håller tummarna att det går bra.

/Petra

2009-04-13 @ 20:18:43
URL: http://peplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0