Bollkoll

Så har man som vanligt slagits sig ner framför datorn hos killen,,,
Var hemma en sväng efter ett suuperkort träningspass för att köka taco med mamma, var länge sen vi gjorde det så det var riktigt mysigt och sjukt gott..Dock jobbigt med mitt j*vla tandkött.
Aja imorse var det meningen att vi skulle upp kl 8 men så väckte jag killen och fråga om han ville sova till halv 9 ist och det ville han ju, men till slut så somnade helt o hållet vaknade inte försen 11....Lite trist då jag verkligen ville gå ut och gå men men..
Gick iaf ut med hunden sen blev det frukost och datorn:P
 
Skulle köra ett Biceps/triceps pass idag men kom iväg så sent så hann bara köra hantelcurls*4 sen så hämtade mamma mig och vi åkte hem.Och efter middagen skulle killen och jag gå på gymmet och så skulle jag köra klart mitt pass men självklart så orkade inte han så ja sket i det jag med...
JA jag vet att jag kunde gått själv men det hade betytt att jag hade varit helt själv på gymmet,kl 11 på kvällen och sen fått stå i duschen helt själv och gå hem i mörkret helt själv...och det tackar jag utan tvekan nej till.

Men imorn ska ja ut och gå...ÄVEN fast inte killen går upp så tar ja hans hund och går haha:)
Dock var jag riktigt förbannad på hunden idag,,han har aldrig bitit någon och tror aldrig han skulle göra det..Men idag när jag tog kvällsrundan m honom hittade han en tennisboll som han tog med sig..
När jag sedan skulle ta av haltin så kunde ja inte göra det då han hade bollen i käften och han VÄGRAR släppa den,han håller tänderna hårt om den och morrar typ som att "nu ska ja låta farlig så tar hon inte bollen". Sen visade han tändern och detta fortsatte i iaf 4 min innan ja tillslut lyckades få bort den...haha dumma hund:P
Eller som några av er känner honom som: Den fisande hunden ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad söt :)

2009-04-02 @ 01:19:27
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0