Välkommen till min nya blogg!

Nu har man slutligen skaffat sig en blogg . Aldrig ens funderat på och skaffa en blogg tills nu,det blir enkelt så att man blir uttråkad när man sitter på JC och inte gör ett skit mellan 9 och 15.
Då får man för sig massa saker,som att skaffa blogg, läsa massa bloggar av folk man inte ens känner, läser aftonbladet 100 grg tills man kan alla nyheter utantill.
Nej usch det här är det tråkigaste som finns, skulle jag få välja själv skulle jag aldrig gå här.
Men ska man ha pengar så ska man,sökt en massa jobb nu.
Var på  Rekryteringsmässan igår, en besvikelse om jag får säga det själv.
fanns ett fåtal jobb o söka,vilket jag självklart gjorde  i hopp om att få svar från någon.

Sitter fortfarande och väntar svar från jobbintervjun på Forema,skulle få svar en vecka efter intervjun, men det sköts upp till två veckor som nu lyckats bli tre. Nej det är inte så att han inte svarar för att jag inte fått jobbet, utan för att dem inte kommit fram till vilka som ska få komma på en andra intervju. Usch det e bara för seg och vänta.
Det skulle iaf vara det perfekta jobbet, det ligger knappt 5 min hemifrån mig och 5 min hemifrån killen. Så det ligger mitt imellan våra hem. Nice:P
Och inte nog med det, bara typ 10 meter från gymmet:D
Ja,jag börjar bli lat:P

Nej skämt åsido,varför startade jag denna blogg?
Hmm...bra fråga,det får väl tiden avgöra, har för övrigt ett rätt händelselöst liv.
Tränar 5 dagar i veckan med min kille,Hacke, annars så tillbringar ja större delen av tiden hos honom.

Aja, ska smsa älsklingen nu,se om han vaknat. Det jävel e ledig idag,usch vissa har bara för tur.:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0