"Höstlov"

Ja då var man ledig denna vecka då,iaf tills ja får besked om hur det blir m pluggandet. Skönt att det blir just denna vecka då killen med har höstlov,trodde det skulle bli så att han satt hemma hela dagarna medans ja gick på JC, men höstlov HERE I COME!!!!!!
Fick iaf sluta efter lunch idag så gick in på HM o när ja kommer ur så sitter Ronja,en gammal kompis på bänken utanför och gissa om vi båda blir häpna av o se varandra, det var huuuuur länge sen som helst man träffade henne ju.
Saknat henne faktiskt, trist att du flyttade till fagersta gumman:(. Iaf, var tvungen o säga hejdå för att gå  o köpte en Sub till baby o sen sticka hem till honom m den.

Hann ta det lugnt i typ en halvtimme innan det var dags för träning,blev ett snabbt pass med biceps/triceps och ingen promenad*dåligt samvete* för att  Hackes kompis Johan skulle bjuda på käk. Så det blev o käka Biff m bambuskott o champinjoner på Spicy Hot, lika gott som alltid:P

Mamma smsa nyss o undrade om ja skulle med på "ljusparty" , syrrans killes morsa ordnar tydligen homepartyn m ljus o prylar:S Varför ett homeparty med ljus av alla saker???Aja dont know dont care så tackade iaf nej till det.Eftersom ja inte alls hållt mig riktigt till dieten idag så blir det och göra  rumpövning * 70 MINST innan ja går o lägger mig.
Och imorgon blir det tamejfan en joggingtur elle promenad.

Så sammanfattning på dagens mat/träning ser ur såhär:
Frukost: 1 dl havregrynsgör med 1 Msk äppelmos o lättmjölk.
Mellanmål: 1 Äpple
Lunch: Macka med rostbiff,kalkon o skinka på mörkt bröd m massa grönsaker & Non-fat Sweet onion dressing.
2 glas vatten
Mellanmål: 1 äpple
Träning: 40 min pass biceps/triceps + ½ liter vatten.
Middag: Biff med bambuskott & champinjoner och ris , 1 glas Cola light.
Träning: Rumpövning * 70 MINST,½ liter vatten.


God natt för mig,ska sätta mig o spela lite innan ja lägger mig.
Såååå skönt  med sovmorgon imorn!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0