Helg

Glömde o skriva här igår så får ta det lite snabbt nu.
Jag o mamma fick skjuts ut till morfars grav av killen så tände ljus till honom. Sen åkte vi hem o tog d lugnt.Öppnade brevet från InfoKomp, kom in där:D Så ska börja plugga på onsdag då jag har min första lektion.Schemat för nästa vecka e hur bra som helst. Onsdag historia två timmar o så torsdag matte två timmar:D
Rip Alex  2005-10-30
Och första snön kom igår, usch vad hemskt,så blaskigt o kallt. Måste ta o köpa nya skor, va rhelt dyngsur om fötterna när ja kom hem till killen.


Idag var ja ute m killen o hans morsa o handlade lite käk o bytte min tröja på HM, sen åkte vi till Spicy hot o käkade Bigg m bambuskott och champinjoner ,som vanligt:P
När jag kommer hem så har jag fått ett brev från Miroi där jag ska läsa på distans, så det börjar jag med den 10 november, problemet m o plugga nu e ju att det kostar sååå himla mkt med studentlitteraturen,, suck,,,får se om pappa kan betala det. Annars kommer jag aldrig ha råd. Slipper iaf JC framöver, ett plus för det:D
Ikväll blir det bara o ta det lugnt m killen o äta gott:) Sitter också o kollar på Idol, Lars o Alice e hur bra som helst.
Hoppas den där lilla snorungen Johan åker ut,, usch alltså.

Skriver inget om maten o träningen för det har gått åt helvete, måste fan börja ta tag i det på måndag. Jag måååste verkligen den,kommer inte ens i mina jeans jag köpte i Vingåker för typ ett år sen:(
Aja ska ta o spela lite nu,sen se vem som åker ut ur idol.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0