Fuskat

Okej igår sket jag i o skriva här för det fanns inget värt o skriva,.
Dagen var allmänt piss...Åkte iaf ut en sväng m killen till maxi o handla men sen vart det inget.

Igår(Tisdag): vaknade sent så blev himla tajt mellan måltiderna så skippade mellanmålen
Frukost: 1 dl havregrynsgröt m äppelmos o lättmjölk
Lunch:1 burk tonfik i olja och 1 dl bulgur
Middag:1 kycklinglår med 1 dl bulgur & 1 tomat.
Vart ingen promenad igår så tog och dammsög lägenheten o så tog ja en liten runda m hunden, iaf något:P



Onsdag

För det första så skulle pappa ringa kl 11 så vi kunde ses på stan o käka lunch så vaknade halv elva av väckarklockan,men somnade om o tänkt att ja vaknar när han ringer, kl tjugo i tolv vaknar jag o han har ännu inte ringt,typiskt.
smsar iaf honom o han ringer upp o säger att han sitter i båten m bengt o fikar, tack så jättemkt pappa.Han hade glömt mig:(
Aja bestämer iaf för att vi ska ses på stan så fixar mig o åker ner till kl halv ett.
Som vanligt så går vi o käkar lunch på Sambal Oelek,3 små rätter. Sen tog vi en liten runda till Gina tricot för o prova den underbara klänningen jag såg på Gina i eskilstuna. konstigt nog så e 36 för liten o 38 för stor...hmm... måste nog börja med en ny storlek 37:P Ska nog iaf köpa den, får väl sy in 38:an.

Sen hämtade iaf killen mig o farsan o han skjutsade pappa till viksäng o så stack vi hem o tog d lugnt o kollade på tv.
Självklart så var jag dum nog o fuska m käket o träningen idag,för det första så skippade ja frukosten o sen så hoppade vi över träningen.
suck.....

Lunch: 3 små rätter
Mellanmål: 1 Äpple
Middag: 1 kycklinglår champinjoner o mjukmacka(mörkt) m ost. o 1 glas cola light.

Så idag har ja bara slarvat.usch måste ta mig i kragen om ja ska gå ner något.

Ska kanske träffa min halvsyster Petra på tisdag, har inte haft kontakt m henne på typ mer än 7 år iaf,kan vara kul o träffas o hålla kontakten fram över.

Sitter o pratar m Kajsa nu, haha saknar dig ju gumman. Hur skön som helst o  prata med, spec våra små "problem" haha du vet vad ja pratar om;) Vi får ta en låååång promenad när du kommer tillbaka till Västerås:P

Kram!!













68,8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0