Början på det nya

Liten uppdatering från helgen då jag missat o skriva här.
I lördags så åkte jag, killen o hans mor till Tuna Park och jag köpte den svarta tröjan på H&M o kollade efter sjalen  o jeansen,men tror du de hade dem? Självklart inte.
Aja hittade iaf två urläckra scarfs på Lindex, då jag inte kunde bestäma mig vilken färg ja ville ha så köpte jag båda två.
Här är den i rött iaf. Den andra e blå/grön men hittar ingen bild på den.

Efter Tuna Park  åkte vi till killens syster eftersom vi var bjudna på middag vilket var riktigt trevligt.
Sen så har det bara vart lugnt hela helgen,tränade i söndags o sen tog vi det bara lugnt hemma.


Aja, vad händer idag då?
Första dagen på min "diet",ska försöka ta mig ner till iaf 60 kg med hjälp av min älskade pojkvän,äta rätt,regelbundet och självklart ta promenade o träna hårt. Kommer bli svårt då ja e en sån jävla gottegris:P Men ska göra mitt bästa och skriva ner hur det går och hur ja tränar/äter här på bloggen. Kanske lägga upp nå bilder. Så här börjar starten på "Minus 9kg."

Och självklart så börjar ju dagen jättebra,NOT.
Hann  inte fixa nå lunch imorse så det blir ju o vara utan tonfisk och bulgur. Typiskt,bryta dieten innan man knappt hunnit börja.Men frukost vart det iaf, 1 dl havregrynsgröt m hemmagjord äppelmos o lättmjölk.
Sen blir det en frukt till mellanmål,men måste försöka hitta på nått till lunch..hmm..

Ska iaf iväg till Vuc kl 10 o kolla hur det blir om ja ska börja plugga igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0