Äntligen fredag

Idag så e det en liiiite skönare dag,slutar kl 12 och då kommer älsklingen ner så ska vi äta lunch tillsammans:)
Sen bär det av till Skopunkten för att inhandla mina efterlängtade skor, sååå fina!
Ska bli skönt att ha något nytt, och så himla trött på mina vita trasiga(?) skor:P
Sen får vi se om det blir den übersnygga långa tröjan med kabelstickning från H&M, och de snygga jeansen i rak lite smått baggy modell.
Måste verkligen börja inhandla lite nya kläder för hösten/vintern,speciellt på H&M då jag har kvar mitt presentkort på 500 kr som jag fick av brorsan för ett år sen!!

Btw glömde bort det igår men igår var det precis en månad kvar till man e 19 !!!
Treevligt, då måste man bara komma på vad man önskar sig..hmmm...

Här e iaf mina vill-ha plagg,som gott och väl går att bära tillsammans .
Och det bästa av allt du behöver inte leva på bröd och vatten för att ha råd med det:D
Allt som allt går det på 1093:-, inte illa va?;)
                             
Varmfodrad sko i skinnimitation                Lång tröja med kabelstickning
Skopunkten 299:-                                          H&M 298:-
                                               
Jeans m slitna detaljer (denimblå)          Sjal med fransar
H&M 398:-                                                      H&M 98:-



Det blev iaf inga skor idag, var lite tveksam om dem när jag väl stod med dem i handen.
Men nu när man väl kom hem så e man nog lite sugen på dem ändå, haha.
Blir iaf en myskväll m baby idag, ska äta lite taco o bara ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0