Prov imorgon......

Idag så skippade jag projektarbetet, var så himla seg när jag vaknade.
Så bestämde mig för att åka till stan o träffa Sanna bara, så vi går runt lite på stan och kollar kläder osv.
Riktigt kul att kolla kläder med henne för hon vet typ vad man passar i:D
Så efter många jeansprovningar hittade jag ett par skitsnygga svarta med hög midja, såg jättebra ut på mig och eftersom jag hade kvar pengar på mitt H&M presentkort så behövde jag bara betala halva priset själv.
Så köpte Sanna en jättefin tshirt til mig som jag ska få när jag fyller år:)
Så det var riktigt snällt av henne,kollade också på ett par jättefina bruna stövlar på Skopunkten för bara 199 kr!!
Ska åka ner och kolla på dem med killen och sen be pappa köpa dem som present till mig:D

Åkte iaf hem till mig sen och åt mat och pratade, precis som vi gjorde förr när vi var yngre. Var himla kul faktiskt, saknat att sitta och prata med henne och skratta till gamla minnen och allt! Vi bestämde att vi faktiskt ska börja ses oftare, hålla kontakten lite bättre, så hon kommer till mig på Söndag när jag fyller år!
Hon var snäll och skjutsade hem mig till killen sen.

Så nu sitter jag och pluggar matte tills provet imorgon, åhh så himla jobbigt, hoppas jag klarar det bara.
Får hjälp av Kg, han e himlans duktigt på  matte alltså, så det e skönt o få lite hjälp iaf.
Så nu har jag iaf 34 tal kvar sen så är jag klar + blandade övningar och så då.
Så ska fortsätta plugga nu.

Inge frukost idag tyvärr
Lunch/middag: Kyckling med ris + yoghurt, 2 glas vatten

Och ingen träning heller..idag har varit en skitdag om man tänker på kosten.
Sitter här nu  och e jättehungrig, ska nog ta en proteinbar.
 Säger hej då för mig så ska jag fortsätta plugga med sannolikhet.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0