Tillbaka

Vart lite frånvarande här i några dagar...Inte suttit så mkt vid datorn så....och så har ja inte riktigt orkat skriva här.
Kosten har varit den samma  som alla andra dagar i stort sätt. Så inget spec o skriva där.

Idag gick man ju upp kl halv sju för att åka till Ica Maxi,, varför?? jo för att(med risk för att låta nördig) köpa den nya expantionen av World Of Warcraft:P haha ja jag är en liten datanörd:P
Aja kom hem o så gick jag o la mig igen. Hade historia imorse kl 9 men palla o gå när man inte har en bok eller nått.
Så gick upp kl 11 för att hinna till matten kl 12, också där utan bok.....Läraren e helt dum i huvet, man fattar inte ett skit av vad han säger,, och vi hade två timmars lektion, av dem två timmarna stog han 1 timme o 40 min och skrev ner alla exempel o boken på tavlan,,,han var så förvirrad så jag tror inte ens han själv fattade vad han höll på med.
Iaf, när han gått igenom allt så säger han: Nu så vet ni vad kapitlet handlar om. VA?!?! seriöst, satt ja i 1 timme o 40 min o lyssnade på en idot för o sen bara gå? på en lektion brukar man faktiskt plugga,så nej, vart inget med det.Fick sluta då:S
Plus att ja har prov på torsdag på kapitel 1 o 2, ja har inte ens börjar räkna på kapitel 1:O
 Fick iaf tillslut läraren att säga att ja bara behövde göra provet på kapitel 1..ååh vad lättad jag e.

Pappa hade ringt under lektionen så ringde upp honom o han var på jobbet så gick till honom en sväng,sen så gick vi in till stan och käkade på Jensens,välbehövligt då jag inte käkade någon frukost, bortsett från Proteinbaren på bussen:P
Sen gick vi iaf runt på stan lite tills han får för sig att bjuda mig,killen,syrran o hennes kille på bio, nya Bondfilmen.
Så det blir o ringa killen o syrran för o kolla om dem ska med,killen kunde inte men Marina och Adde kunde.
Klockan är bara 4  och filmen börjar 18.30 så går runt lite på stan tills vi ska möta syrran. Pappa får för sig att vi ska fika så vi går till Waynes Coffe och jag tar en Caffe Latte med Karamell smak,, hiiimla dyrt dock, en liten som jag tog kostade 34(!) kronor!!! Men skit samma, det var ju farsan som betala:P Så vad gnäller jag för,haha. Satt iaf där typ lite mer än en timme och sen gick pappa och köpte ett matteblock till mig. Han har av någon konstig anledning blivit himla generös. Han ska tom betala mina skolböcker:O Men som sagt, jag ska inte gnälla.:P

Träffar syrran kl 18 och följer med till ica för hennes kille skulle ha chips, sen så delar syrran och jag på en stor popcorn, guuud vad jag älskar biopopcorn:D dock så tog dessa död på det för dem smakade typ plåt/plast,, vettefan varför men..
Filmen i sig var väl okej,,dock inte värd att kolla på riktigt. var iaf mysigt att hitta på något med pappa, inte så ofta man ser honom, låg lutad mot honom hela filmen,var som när man var liten igen*minnen*.

Pappa åkte iaf till båten efter filmen och Marina, adde och jag gick till Mc Donalds för Adde skulle ha mat, träffade en familjekompis där och stog och prata om skola och så,och så frågade han vilken mattekurs jag läser, sa iaf B och jag blev hur glad som helst för han sa att han har en Matte B bok hemma:D:D:D Hoppas dock det är en bok jag kan använda, hann inte prata så mkt för var tvungen att springa genom halva stan för att hinna med bussen, jag kan ju säga såhär... Jag var helt död andades som om jag sprungit skiten ur mig i 1 timme, haha måste bättra på kondisen.

Sitter iaf och väntar på att kön in till spelet ska försvinna så jag får ta och spela lite:D

Frukost: Proteinbar
Lunch: Kycklingsallad +1 glas vatten
Fika: Caffe Latte karamell
På bion: Popcorn
Middag: 3 korv med bröd(fullkorns korvbröd) och 1 korv utan bröd  + 1 glas Pepsi Max















66.8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0