Lugn dag

Idag gick jag upp tidigt m killen o fick skjuts hem när han åkte till skolan,käkade lite frukost o gick sen o la mig.
Himla svårt o somna var knappt trött,tog ca 1 timme att somna o när jag väl gjort det vaknar jag av att morsan ringer några minuter senare...åhhh.
Aja som tur var somnade jag om igen,sen så gick ja upp o ringde Infokomp för o kolla när min första lektion börjar imorgon,självklart e d ingen som svarar så får åka till skolan kl 9 på morgonen för o se om jag har lektion kl nio eller kl tolv.

Frukost: 1 dl Havregrynsgröt m lättmjölk
Mellanmål:½ Gurka
Lunch: 2 små mörka baguetter m 1 tomat o ½ gurka på.2 glas vatten
Innan träning 1 tablett ALERT FX & 1 tablett äppelcidervinäger
Träning (Rygg + lite kondition)
Mellanmål:½ Proteinbar
Middag :1 bruk tonfisk i vatten + lite rapsolja & 1 dl bulgur.

Idag var en bra dag faktiskt när det gäller träning o käk så är helt nöjd med dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0